top of page
איך מגדילים את כמות הלידים.jpeg

איך מגדילים את כמות הלידים לעסקים

בתי עסק רבים זקוקים היום יותר מתמיד, להגדלת כמות הלידים שהם מקבלים בחודש.

ליד הוא מונח בעולם השיווק שמשמעותו בעצם הוא כל לקוח שמשאיר פרטים אצל בעל העסק ומהווה לקוח פוטנציאלי בהמשך הליך המכירה.

בעולם השיווק הדיגיטלי, הלידים יכולים לבוא מאתר האינטרנט של העסק או מקמפיינים שנערכים מפרסום גוגל וברשתות החברתיות.

עבור עסקים רבים שעדיין לא פעילים בזירה הדיגיטלית ומפספסים את הבאזז השיווקי כנראה שהגיע הזמן להתחיל לשנות מחשבה ולהצעיד את העסק קדימה.

שימוש בכלים המגוונים של השיווק הדיגיטלי יכול להביא לעלייה משמעותית בכמות של לידים לעסקים. אך לא מספיק שיגיעו פרטי קשר של לקוח פוטנציאלי מהעסק, רצוי מאוד שזה יהיה ליד איכותי בעל פוטנציאל גבוה למכירה ולסגירת עסקה.

מהו ליד איכותי ואיך משיגים אותו

ליד איכותי הוא פרטי קשר של לקוח שיש לו כוונת קנייה גבוהה והוא מעוניין לרכוש את המוצר או השירות שהעסק מציע. לכאורה כל לקוח פוטנציאלי שמשאיר פרטים הוא ליד איכותי, אך למעשה הרבה פעמים איסוף הפרטים נעשה בצורה לא מספיק ממוקדת ויעילה ומוביל לכך שנאגרים לידים של גולשים שאינם בהכרח באמת מעוניינים בשירות או במוצר של העסק שלכם ומבזבזים משאב חשוב ביותר שהוא זמן.

על מנת להגיע לכמות לידים איכותיים לעסקים, יש לבצע קמפיינים ממוקדים ברשת לפי פילוחי קהל יעד, גיל, מיקום ועוד.

חברות מקצועיות של שיווק דיגיטלי מתמחות בדרך כלל בהשגת לידים לעסקים כאלו, וכדאי להיעזר בהן.

כדי להשיג ליד איכותי יש לבצע קמפיין שפונה לקהל היעד הנכון, להשתמש בביטויי החיפוש הרלבנטיים ביותר בקמפיין ולדאוג שכאשר הגולש משאיר פרטים, הוא באמת מעוניין במוצר המתאים. דברים אלו יכולים להישמע טריוויאליים, אך בקמפיינים רבים לא מספיק מקפידים על הפרטים החשובים האלו.

אמצעים להשגת לידים לעסקים ממוקדים היטב

כאשר מבצעים קמפיין שיווקי בגוגל (קידום ממומן) או ברשתות החברתיות

יש לדאוג לבצע מחקר מילות מפתח מעמיק וגם לדאוג לפנות לקהלי היעד המדויקים ביותר. ברשתות כמו פייסבוק(מטא) ואינסטגרם ישנן דרכים רבות לבחור את קהלי היעד של המודעה. ניתן לבחור פרטים אישיים כמו מגדר, קבוצת גיל, תחומי עניין ועוד. בעזרת התמקדות בקהל היעד שבאמת מתאים למוצר, ניתן להשיג לידים ממוקדים של גולשים עם כוונת קנייה גבוהה ומתאימה לעסק.

כאשר מבצעים קמפיין של קידום ממומן בגוגל, יש חשיבות גבוהה לביטויי החיפוש שמשתמשים בהם להצלת הקמפיין. 

בעזרת כלים רבים ניתן לראות מהו נפח החיפוש של כל ביטוי וביטוי וכך ניתן להגיע למיקוד רב יותר של הקמפיין. תהליך זה נקרא "מחקר מילות מפתח",

חשוב לעשות אותו בצורה מקצועית ונכונה טרם עליית הקמפיין לאויר.

גם בעזרת אתר האינטרנט של העסק ניתן לאסוף לידים איכותיים לעסק שלכם.

כדי לעשות את זה נכון יש לשים דגש על חוויית המשתמש באתר ולוודא שיש מספיק דרכים בהן הגולש יכול להשאיר את הפרטים שלו. במקרה כזה, כדאי לא להסתפק בטופס "צור קשר", אלא לנסות ולהשתמש באמצעים יצירתיים כדי לקחת את הפרטים של המבקר באתר כמו לייט בוקס וכו.

אמצעים נוספים שיכולים להוביל ללידים איכותיים לעסק שלכם היא יצירת הרשמה לניוזלטר של העסק, שימוש בצ'אט אוטומטי שמכוונן לענות לשאלות הגולשים, תוכנת איסוף פרטי קשר ועוד.

עולם השיווק הדיגיטלי מציע פתרונות רבים שבעזרתם ניתן להשיג לידים לעסקים שיהיו איכותיים, ממוקדים ויניבו שיפור ממשי בהכנסה של העסק.

בפייג אפ אנו דואגים לכל לקוח להגיע לפוטנציאל העסקי בעולמות הדיגיטל,

צוות השירות שלנו עומד לרשותכם וישמח לענות לשאלותיכם.

לשאלות נוספת ולקידום העסק באינטרנט חייג: 054-738-16-18 מייל:info@pageup.co.il                           
bottom of page