איך מגדילים את כמות הלידים.jpeg

איך מגדילים את כמות הלידים לעסקים

בתי עסק רבים זקוקים היום, יותר מתמיד, להגדלת כמות הלידים שהם מקבלים בחודש. ליד הוא מונח בעולם השיווק שמשמעותו בעצם הוא כל לקוח שמשאיר פרטים אצל בעל העסק ומהווה לקוח פוטנציאלי.

בעולם השיווק הדיגיטלי, הלידים יכולים לבוא מאתר האינטרנט של העסק או מקמפיינים פרסומיים שנערכים בגוגל וברשתות החברתיות. עבור עסקים רבים שעדיין לא פעילים בזירה הדיגיטלית, כנראה שהגיע הזמן להתחיל לעשות זאת.

שימוש בכלים המגוונים של השיווק הדיגיטלי יכול להביא לעלייה משמעותית בכמות של לידים לעסקים. אך לא מספיק שיגיעו פרטי קשר של לקוח פוטנציאלי מהעסק, רצוי מאוד שזה יהיה ליד איכותי בעל פוטנציאל גבוה למכירה.

מהו ליד איכותי ואיך משיגים אותו

ליד איכותי הוא פרטי קשר של לקוח שיש לו כוונת קנייה גבוהה, והוא מעוניין לקנות את המוצר או השירות שהעסק מציע. לכאורה, כל לקוח פוטנציאלי שמשאיר פרטים הוא ליד איכותי, אך למעשה הרבה פעמים איסוף הפרטים נעשה בצורה לא מספיק ממוקדת ומוביל לכך שנאגרים לידים של גולשים שאינם בהכרח באמת מעוניינים בשירות או במוצר של העסק.

על מנת להגיע לכמות של לידים לעסקים שהם גם לידים איכותיים, יש לבצע קמפיינים איכותיים וממוקדים ברשת. חברות מקצועיות של שיווק דיגיטלי מתמחות בדרך כלל בהשגת לידים לעסקים כאלו, וכדאי להיעזר בהן.

כדי להשיג ליד איכותי יש לבצע קמפיין שפונה לקהל היעד הנכון, להשתמש בביטויי החיפוש הרלבנטיים ביותר בקמפיין ולדאוג שכאשר הגולש משאיר פרטים, הוא באמת מעוניין במוצר שמשווקים. דברים אלו יכולים להישמע טריוויאליים, אך בקמפיינים רבים לא מספיק מקפידים על הפרטים החשובים האלו.

אמצעים להשגת לידים לעסקים ממוקדים היטב

כאשר מבצעים קמפיין שיווקי בגוגל (קידום ממומן) או ברשתות החברתיות – יש לדאוג לבצע מחקר מילות מפתח מעמיק וגם לדאוג לפנות לקהלי היעד המדויקים ביותר. ברשתות כמו פייסבוק ואינסטגרם ישנן דרכים רבות לבחור את קהלי היעד של המודעה. ניתן לבחור פרטים אישיים כמו מגדר, קבוצת גיל, תחומי עניין ועוד. בעזרת התמקדות בקהל היעד שבאמת מתאים למוצר, ניתן להשיג לידים ממוקדים של גולשים עם כוונת קנייה גבוהה ומתאימה לעסק.

כאשר מבצעים קמפיין של קידום ממומן בגוגל, יש חשיבות גבוהה לביטויי החיפוש שמשתמשים בהם. בעזרת כלים רבים ניתן לראות מהו נפח החיפוש של כל ביטוי וניתן להגיע למיקוד רב יותר של הקמפיין גם כן. תהליך זה נקרא "מחקר מילות מפתח" חשב לעשות אותו בצורה מקצועית ונכונה.  

גם בעזרת אתר האינטרנט של העסק ניתן למצוא לידים איכותיים. כדי לעשות זאת יש לשים דגש על חוויית המשתמש באתר ולוודא שיש מספיק דרכים בהן הגולש יכול להשאיר את הפרטים שלו. במקרה כזה, כדאי לא להסתפק בטופס "צור קשר", אלא לנסות ולהשתמש באמצעים יצירתיים כדי לקחת את הפרטים של המבקר באתר.

אמצעים כאלו יכולים להיות הרשמה לניוזלטר של העסק, שימוש בצ'אט אוטומטי שמכוונן לענות על שאלות ולקחת פרטי קשר ועוד. עולם השיווק הדיגיטלי מציע פתרונות רבים שבעזרתם ניתן להשיג לידים לעסקים שיהיו איכותיים, ממוקדים ויניבו שיפור ממשי בהכנסה של העסק.

לשאלות נוספת ולקידום העסק באינטרנט חייג: 054-738-16-18 מייל:info@pageup.co.il