לידים לעסקים

עולם הפרסום הדיגיטל מאפשר כיום להגיע לקהל יעד בקלות ובמהירות, גם ללקוחות פוטנציאלים שאינם מכירים את תחום העסק שלך.

אחת מהדרכים הפוטנציילים להשגת לקוחות חדשים היא לידים לעסקים באמצעות עולמות הדיגיטל: קמפיין פייסבוק, פרסומת באינסטגרם, קידום ממומן בגוגל, קידום אורגני seo.

ליד הוא בעצם רשומה הכוללת מידע בנוגע ללקוח פוטנצאלי- הרשומה כוללת פרטי מידע בסיסים כגון שם מלא, טלפון, מייל ופרטים נוספים שלנו יהיה ניתן לבקש ולאתר.

ליד הוא פניה התעניינות בנוגע למוצר או לרכישת מוצר שלכם: לקוח משאיר את פרטיו ומעונין שתחזרו אליו- בין אם להמשך קבלת אינפורמציה על מוצר שלכם/סגירת עסקה ורכישת מוצר שיש לכם. 

כאשר התקבל ליד עבור העסק שלך, לא בהכרח הליד יצליח להוביל להצלחה ולסגירה, לידים מתחלקים ללידים חמים ולידים קרים ולכן חשוב ליצור קמפיין לידים איכותי וממוקד מאוד על מנת להשיג את הלידים החמים אשר יצליחו להחזיר את ההשקעה הכלכלית, כל ליד שווה כסף.

השגת לידים חמים הינה הדרך הנכונה להוביל את העסק שלכם להצלחה.

דרכי השגת הלידים מתסבססת על בניית קמפיינים אסטרטגיים בערוצים המובילים ביותר: לידים בגוגל, לידים באמצעות המייל, לידים באמצעות טאבולה, אוטבריין, פייסבוק, אינסטגרם ועוד.

 

מערכת הלידים המתקדמת שלנו כוללת אפשרות ליצור אינטרקציה ישירה עם הלקוח בערוצים הדיגיטלים המובילים.

המערכת שלנו שולחת עדכוני לידים על בסיס שעתי מה שיאפשר לסגור מהר יותר את הלידים החמים.
 

מה ההבדל בין לידים חמים לקרים?

מספר גישות להבדל בין לידים חמים לקרים,

ליד חם הוא בעצם לקוח שיצר אינטרקציה עם ממשק הפרסום שלכם ומתעניין ומעוניין ברכישה.

אנו בפייג אפ מאמינים שיש להבדיל בין לקוח חם ללקוח קר.

אנו מאפשרים להבדיל בין שני הלקוחות הללו ולמקד את בית העסק לכם ליצור אינטרקציה מהירה יותר עם לקוחות חמים שיסגרו עסקאות מאשר עם לקוחות קרים.

 

ליד קר לרוב הוא לקוח מתעניין אך עצם היותו סוגר עסקה נתול בספק- ללקוח כזה נדרש לבצע שיווק טלפוני או שיווק באמצעות המייל ולכן אחוזי ההצלחה לסגירת עסקה נמוכים מליד חם משמעותית.

 

דרכי הגעה ללידים המבוקשים

ישנן מספר אסטרטגיות לקבלת לידים לעסק באמצעות הכלים הדיגיטלים:

  • לידים מיידים: ליד מיידי הינו ליד שיכולת ההמרה שלו לעסקה גבוה הרבה יותר. הליד יגיע  אליך באופן מיידי, בין אם אתה נמצא במשרד, מפעיל את קמפיין הפרסום המותאם והממוקד לעסק שלך וישר מקבל לידים חמים המגיעים דרך אמצעי הפרסום השונים כגון- קמפיין הגוגל שבנינו, קמפיין האוטבריין וכו.

  •  לידים מזדמנים אלו לידים חמים ודומים מאוד ללידים מיידים, אך ההגעה ללידים האלה דורשת זמן להגעת למקומות בולטים ברשת החיפוש של גוגל-כתוצר של קידום אורגני בגוגל מוביל המבוסס על קידום מילות מפתח ספציפייות יגרום ללקוחות פונטצילים למצוא את אתרך למצוא את בית העסק שלך ולהגיע אליך. כך גם קמפיין הפרסום בפייסבוק, הקמפיין מבוסס על תוכן יגיע באמצעות הפוסטים והכתיבה השיווקית ליעדים מובילים בהמשך הדרך והכל ללא עלות נוספת עבור לידים.

לשאלות נוספת ולקידום העסק באינטרנט חייג: 054-738-16-18 מייל:info@pageup.co.il