Online Shopping

בניית חנות באינטרנט

בניית חנות וירטואלית

בתקופה הנוכחית עסקים רבים מחפשים דרך לייצר הכנסה בערוצים הווירטואליים. רשת האינטרנט מהווה פוטנציאל עצום להגדלת ההכנסות וישנן דרכים רבות שעסקים יכולים לנצל אותה כדי להגדיל את נפח ההכנסה החודשי.

אחת מהדרכים הטובות ביותר היא הקמת חנויות וירטואליות. חנות וירטואלית היא כל אתר שבו ניתן לראות קטלוג מוצרים ולרכוש פריטים באמצעות האתר. הקמת חנות וירטואלית יכולה להיות דבר פשוט יחסית. היא מצריכה השקעה ראשונית של עיצוב והקמת האתר, אך מרגע שהוא באוויר, התחזוקה שלו אינה יקרה יחסית בדרך כלל.

 

מה הופך חנויות וירטואליות למצליחות

ראשית, יש לדאוג לכך שלקוחות פוטנציאליים יגיעו לחנות. האמצעים הנפוצים ביותר להשגת מטרה זו, בטח בשלבים הראשונים, הם השקעה בקידום אורגני וממומן של החנות. בעזרת קמפיינים של קידום ממומן בגוגל וברשתות החברתיות ניתן להגיע לקהלי יעד רלבנטיים ולמשוך גולשים לחנות.

את הקמפיינים האלו כדאי לעשות באופן מקצועי. חברות רבות בתחום השיווק הדיגיטלי יכולות לבנות קמפיינים איכותיים שימשכו קהל רב לחנות. גם קידום אתרים אורגני יכול לעזור מאוד להצלחת החנות, אך יש לדעת כי מדובר בתהליך ארוך יותר, שמצריך סבלנות עד שהתוצאות המיוחלות מתחילות להגיע.

לאחר שדאגתם שגולשים יתחילו להגיע לחנות שלכם, אתם צריכים לדאוג גם לכך שהחנות הוירטואלית עצמה תהיה ידידותית למשתמש ובנויה בצורה נכונה.

חשיבות ממשק המשתמש

לאחר שהגולש בחר להיכנס לחנות, הוא צריך לפגוש באתר מעוצב היטב ונוח לשימוש. חשוב מאוד שהקטלוג של הפריטים שהחנות מציעה יהיה מאורגן בצורה טובה ושיהיה קל לחפש באתר ולנווט בין הקטגוריות השונות והמוצרים.

אלמנט חשוב נוסף, בהקשר הזה, הוא שכל המוצרים יכילו מידע מפורט עליהם וגם תמונה איכותית שלהם. לקוחות קונים גם בעזרת העיניים, גם כאשר מדובר בחנויות וירטואליות. הוספה של תמונה מפורטת וניתנת להגדלה של המוצר יכולה לשפר את סיכויי המכירה בחנות באופן משמעותי.

הקטלוג של הפריטים בחנות הוירטואלית צריך להיות, כאמור, מסודר בצורה טובה ומפורט ככל הניתן. בנוסף, ממשק משתמש טוב גם כולל חוויה קלה של פעולת הקניה עצמה. באתרים רבים פעולת הקניה מתבצעת מצורה מסורבלת, ולעתים הלקוח אף נשלח לסיים את ההזמנה מול נציג בטלפון. חנויות וירטואליות טובות צריכות לכלול תהליך רכישה קל ונוח – שאותו ניתן לסיים באתר עצמו.

החנות צריכה להיות מאובטחת ולדאוג לאפשרות סליקה של כל כרטיסי האשראי הנפוצים. גם ממשק הניהול של סל הקניות באתר צריך להיות נוח וזמין מכל דף בחנות. אלו הם פרטים קטנים אך משמעותיים. ככל שחווית הרכישה בחנות הוירטואלית תהיה טובה יותר – יש סיכוי רב יותר שהלקוח יבחר לחזור לחנות ואף להמליץ עליה.

ממשק ניהול נוח של חנויות וירטואליות

חנות וירטואלית צריכה להיות גם נוחה לתפעול עבור בעלי האתר. פעולות כמו הוספת פריטים לקטלוג, עדכון מידע ותמונות וניהול הזמנות ולקוחות צריכות להיות פשוטות ככל הניתן. לשם כך כדאי להיעזר בחברה מקצועית ומנוסה לבניית אתרים שתוכל לייצר ממשק ניהול נוח ופשוט לשימוש.

יש לכך חשיבות רבה. חנויות וירטואליות יכולות להוות מקור הכנסה נוסף מצוין לכל עסק או עסק העומד בפני עצמו. ככל שהחנות תהיה בנויה טוב יותר ותקודם נכון יותר ברשת – כך גדלים סיכויי הצלחתה.

לשאלות נוספת ולקידום העסק באינטרנט חייג: 054-738-16-18 מייל:info@pageup.co.il