כל מה שאתם צריכים לדעת על תיוגים באינסטגרם

אינסטגרם היא אחת הרשתות החברתיות הכי חזקות בעולם, עם מיליוני משתמשים. 3 מיליון מהם, אגב, בישראל. מדובר במספר גבוה לכל הדעות וכמו כל רשת חברתית בעלת השפעה,פרסומת באינסטגרם מציעה למשתמשים בה פיצ'רים מיוחדים, שיתוף תכנים, מעקב אחר משתמשים פרטיים ועסקיים ועוד. על-מנת למקסם את הפוטנציאל של השימוש במדיה הזו, כדאי להבין לעומק את כל הכלים המצויים בה, כשאחד מהם הוא תיוגים באינסטגרם.

איך עושים תיוגים באינסטגרם ולמה הם כל כך חשובים?

תיוגים באינסטגרם מבצעים על-ידי הוספת סימן כרוכית (@) לפני שם האדם שאנחנו מעוניינים לתייג. אפשרות נוספת היא לתייג נושאים מסוימים, על-ידי הוספת סולמית (האשטאג - #) לפני הקלדת שם הנושא. יש כמה מצבים בהם יש חשיבות לנושא של תיוגים באינסטגרם:

ראשית, תיוגים באינסטגרם משמשים כאמצעי לקידום אורגני באלגוריתמים שלה. כשם שמילות מפתח בתוכן לאתרי אינטרנט הן המפתח לקידום אורגני איכותי בגוגל, כך גם תיוגים באינסטגרם. האלגוריתמים של אינסטגרם בוחנים את מידת הטרנדיות והרלוונטיות של כל פוסט וכל תיוג וככל שמתייגים אנשים שרמת הפופולאריות שלהם באינסטגרם גבוהה, מעלים את הסיכויים לחשיפה של הפוסט ומעורבות בו.

שנית, תיוגים באינטסגרם נהוגים מאוד במצבים בהם מעוניינים לתת קרדיט למשתמש אחר ובכך להפנות את הגולשים לפרופיל אינסטגרם נוסף, לרוב של בעל מקצוע. כך למשל ניתן למצוא פוסטים של סלבס, זמרות וכוכבי הוליווד, עם תמונות בהן מתויגים שלל אנשים: מעצבת השיער, המניקוריסטית, המעצבת של השמלה, המאפרת, בעל חברת האבטחה ועוד. בדרך זו למעשה תופסים שתי ציפורים במכה, ומעלים את הפופולאריות לא רק של מי שפרסם את התמונה אלא גם פרופילים אחרים הקשורים אליו.

עוד מצב בו נהוג לבצע תיוגים באינסטגרם היא בתמונות של מובילי דעה ומשפיעני רשת. גולשים אלו לא נחשבים לסלבס בזכות הופעה על במות או בסרטים, אלא עיקר עבודתם והפרסום שלהם נובע מהפופולאריות שצברו ברשתות החברתיות. מוביל דעה שמתייג חברה שהעניקה לו מתנה בתמורה לפרסום, למשל, יכול להעלות את כמות העוקבים שלה בצורה משמעותית.

לשאלות נוספת ולקידום העסק באינטרנט חייג: 1700-70-30-21 מייל:info@pageup.co.il