פרסום ממומן בפייסבוק
קידום עסקים בפייסבוק
בעלי עסקים ונותני שירותים רבים מצאו כר נרחב לפעילות ברשת החברתית הפופולארית ביותר – פייסבוק. הפעילות בפייסבוק או בשמו החדש מטא הוכחה כבר מזמן כמביאה תוצאות, לקוחות והרבה כסף. אם על קידום העסק באמצעות גוגל ישנו ויכוח מה יעיל יותר – קידום אורגני או ממומן, הרי שבפייסבוק אין ספק, קידום ממומן בפייסבוק חשוב והכרחי.
הקידום הממומן בפייסבוק מביא תוצאות הרבה יותר טובות, קידום הדף העסקי בפייסבוק באופן אורגני אינו מספיק. בקידום בפייסבוק יש לשים דגש חזק על התוכן. כיוון שפייסבוק שומרת על מעמדה האטרקטיבי והפופולארי בקרב הגולשים, היא תחשוף בפניהם תוכן איכותי שיהיה מותאם לתחומי הענין שלהם.
אם לא תצליחו לספק פוסטים אטרקטיביים, פייסבוק לא תכניס אתכם לפיד כדי לא לשעמם את המשתמשים שלה. בדיוק מסיבה זו, יש לנתח באופן המדויק ביותר את קהל היעד ואת העוקבים העתידיים שלכם ואת תחומי הענין שלהם. ככל שתקלעו בהגדרת תחומי ענין, יהיה לפוסט שלכם סיכויים טובים יותר לחשיפות מוצלחות, לייקים ושיתופים ובסופו של דבר ללידים חמים לעסק.
איך לנהל קמפיין בפייסבוק ?
הפן הטכני של הרצת הקמפיין הוא די קל. פייסבוק דאגה לממשק נח וידידותי למשתמש, ולמעשה לא צריך להיות מומחה גדול כדי להריץ קמפיין. אלא שהפן הטכני הוא לא חזות הכל. כאמור, עבודת הניתוח המקדימה היא העבודה העיקרית שתביא להצלחת הפרסום הממומן בפייסבוק מטא שלמומחה לפייסבוק יש את הידע הדרוש לכך.
העבודה הזו כוללת מחשבה על תזמון הפוסטים לטיימינג המתאים עבור קהל היעד שלכם – האם מדובר בצעירים בשנות העבודה שמבלים בפייסבוק בעיקר בלילות ובסופי שבוע? אימהות שזמינות יותר בשעות הבוקר? תזמון מוצלח יניב תוצאות טובות הרבה יותר. הגדרת תחומי ענין וקהלים – החלק החשוב ביותר בתכנון הקמפיין. ההגדרה הזו תקבע עד כמה המודעה שלכם אכן תהיה רלוונטית למשתמשים שיצפו בה.
מעבר להגדרות, תכננו היטב את המודעה ונסחו בחכמה את התוכן. דאגו שיהיה אינטראקטיבי ומעודד תגובות. הגדירו את התקציב המתאים ומשך הזמן ובצעו אופטימיזציה. תוכלו גם ליצור אופציות שונות למודעה, לנסות ניסוחים שונים, שילובי צבעים אחרים ולבצע בדיקות A / B. לאחר שהעלתם את המודעה, עקבו אחרי הביצועים שהיא מפיקה כדי לשפר אותה במידת הצורך ולוודא שהיא לא שורפת את תקציב הפרסום במטא לחינם.