פרסום ממומן באינסטגרם
פרסום באינסטגרם
פרסום ממומן באינסטגרם שהיא הינה רשת חברתית פופולארית מאד, המשמשת כזירה בעלת חצי מיליארד משתמשים מזניקה עסקים למעלה!
הצלחתה של אינסטגרם גרמה לפייסבוק לרכוש אותה תמורת מיליארד דולר, שנתיים בלבד לאחר שפותחה על ידי שני מפתחים צעירים וחסרי ניסיון.
היא פותחה ביסודה כפלטפורמה לשיתוף תמונות ועד מהרה התחבבה על סלבס שתקשרו דרכה עם קהלי אוהדים. פייסבוק שדרגה את האפליקציה והכניסה פיצ'רים ושדרוגים חדשים על מנת למצות את הפוטנציאל וכך הפכה אינסטגרם למה שהיא היום. כיוון שאינסטגרם מקושרת לפייסבוק, תפעול הפרסום הממומן באינסטגרם יהיה דומה למדי לתפעול הקמפיינים בפייסבוק. בחירת קהלי היעד ומטרות הקמפיין עלולה לגרום לתחושת דה ז'ה וו, רק הודענו.
למה אינסטגרם?
כאמור, אינסטגרם היא ביתם של כחצי מיליארד משתמשים שנכנסים אליה מידי יום ביומו. השפה הרווחת באינסטגרם היא צעירה, קלילה, ויזואלית וחפה מביקורת ופוליטיקה. אנשים נכנסים לאינסטגרם כדי לבלות יותר ממה שהם נכנסים לרשתות חברתיות אחרות, שם ימצאו תכנים אחרים, כבדים יותר שמתאימים למצב רוח אחר.
באווירה זו הרבה יותר קל להיכנס עם תוכן שיווקי ולהציע רעיונות חדשים, סף הביקורת יורד ואם תפתיעו בסרטון וידיאו או בתמונה מקורית ויוצאת מהקופסה, תוכלו להשיג עוקבים לפרופיל העסקי שלכם ולקבלת לידים לעסקים.
אם כבר פניתם לכיוון של פרסום ממומן באינסטגרם, השקיעו הרבה מחשבה בתכנון של קמפיין מפתיע ומרענן. זה מה שעובד באינסטגרם.
איך מתחילים לפרסם באינסטגרם?
אז לאחר שהעליתם במזל טוב את פוסט הקידום הראשון לעסק, ניתן להתחיל לעבוד. לחצו על כפתור ה 'promote' כדי להתחיל את התהליך. האופציה הראשונה שתצטרכו לבחור היא מטרת הקמפיין: הפניות לפרופיל האינסטגרם, הפניות לאתר האינטרנט או שליחת הודעה אישית. לאחר מכן, תעברו למסך בחירת הקהלים. כאן תבחרו מי קהל היעד של המודעה שלכם. תוכלו לבחור בין חשיפה לקהלים אוטומטיים, שאינסטגרם תבחר בעצמה לפי האלגוריתמים שלה – לבין קהל שתגדירו בעצמכם. אם תבחרו באופציה השניה, תוכלו לטרגט טווח גילאים, מין, אזור גאוגרפי וכו'. אחרי בחירת הקהל יהיה עליכם לבחור תקציב יעד – כמה תשקיעו ביום ולמשך כמה זמן. וזהו. לאחר מסך הבדיקה, תוכלו לאשר את הקמפיין והוא ייצא לדרך!