בניית אתרי אינטרנט
בניית אתרי אינטרנט הוא תחום רחב מאד, שמטרתו להביא את העסק שלכם אל המרחב המקוון. כיום רב בעלי העסקים דואגים לנוכחות כזו או אחרת באינטרנט, ורבים מהם מתעניינים בבניית אתר לעסק.
העלויות של בניית אתר אינטרנט משתנות מאד ותלויות בגורמים רבים, כמו אופי האתר, פיצ'רים נדרשים, מערכות סליקה, עיצוב, תחזוק ועוד. האתרים הזולים יהיו מבוססים בדרך כלל על פלטפורמה לאחסון אתרים, כמו וורדפרס או וויקס ויעלו כמה אלפים בודדים. אתרים אלו יהיו בדרך כלל אתרי תדמית שאינם מצריכים פונקיונליות מורכבת מידי.
העיצוב ברב הפעמים יהיה מבוסס אלמנטור או פיגמה, ולמרות הפשטות הפונקציונלית התוצאה תהיה מרהיבה. אתרים מורכבים יותר יכללו מערכת סליקה, אינטרקציה און ליין ו /או פיצ'רים מיוחדים אחרים. עלות בניית אתרי סחר כאלו תהיה יקרה יותר, ותתחיל באזור ה 6000 שקלים. המחיר הממוצע בדרך כלל יהיה כפול מזה, ומעבר לכך השמיים הם הגבול.
על מה חשוב להקפיד בעת בניית אתר אינטרנט?
אפיינו את קהל היעד, את הפונקציונליות העיקרית של האתר ואת שפת העיצוב שלו. מומלץ להיצמד לשפה העיצובית השלטת של העסק, על מנת ליצור את הבידול המתאים. הקפידו שהאתר ייבנה בצורה מסודרת בהתאם לכללים הפדנטיים של גוגל, כדי שלא תסתבכו אחר כך עם הקידום האורגני לאתר העסק
או אם תבחרו בקידום ממומן.
תכננו היטב את דף הבית מבחינה ויזואלית – הוא יהיה הפנים של האתר שלכם. וודאו שהוא משקף היטב את העסק ומהותו, מייצג אתכם נאמנה, מניע לפעולה ומזמין את הגולשים לגלוש בשאר הדפים. אפרופו דפים – סכמו לעצמכם מה יהיו העמודים החשובים באמת ברחבי האתר שלכם. דפים אלו אמורים להיות מושקעים במיוחד, הן מבחינה עיצובית והן מבחינה תוכנית. ודאו שהדפים ברורים ואין בהם הסחות דעת מיותרות.
לאחר שהאתר עלה לאוויר – בצעו בדיקות תקינות, כדי לוודא שהכל בסדר ואין באגים מביכים. גם אם התוצאה הניחה את דעתכם, המשיכו במעקב ובדקו מידי פעם שהאתר לא עמוס מידי, שזמני הטעינה סבירים, שהקישורים תקינים ולא שבורים ובאופן כללי – שהאתר ידידותי ונח לגלישה.