אתר לעסקים בעידן הדיגיטלי

אתר לעסקים בעידן הדיגיטלי

כדי לבנות אתר לעסקים בעידן הדיגיטלי, יש צורך כיום בהשקעה רבה יותר בתוכן ובאיכות, מאשר מה שהיה נדרש קודם לכן. הסיבה העיקרית לכך היא שרמת התחרות עולה בעקביות, ואין כמעט עסקים שלא מיוצגים כיום באינטרנט בצורה כזו או אחרת. מכיוון שרמת התחרות עלתה, וממשיכה לעלות, יש צורך ברמת איכות רבה יותר כדי למשוך גולשים ומשתמשים לאתרים, וגם כדי להצליח לבצע קידום אתרים אורגני שיבליט אותם.

בנוסף לכך, הדרישות של האלגוריתם של גוגל מאתרים ממשיכות לעלות, וכיום אתר שרוצה להיות ממוקם במקומות הראשונים בתוצאות החיפוש הרלוונטיות אליו, צריך להקפיד על רמה גבוהה של תוכן, על מבנה קוד טוב באתר, על התאמה מלאה לצפייה ולשימוש במכשירי מובייל וכן על ממשק משתמש מצוין. רק כך ניתן כיום להתקדם בגוגל, והדבר מחייב תכנון והתייחסות לגורמים אלה כבר מהשלבים הראשונים של בניית האתר.

חשיבות ה-UX/UI

מהסיבות שהוזכרו לעיל, בניית אתר לעסקים בעידן הדיגיטלי דורשת התייחסות מקיפה לנושא ממשק המשתמש וחוויית המשתמש. הדבר החשוב ביותר בהיבט זה הוא שהאתר יהיה רספונסיבי לחלוטין, כלומר – מתאים לצפייה בכל גודל מסך ובכל רזולוציית מסך. בעידן בו יותר ממחצית נפח הגלישה העולמי באינטרנט נעשה ממכשירים ניידים, לנושא זה יש חשיבות רבה גם מבחינת היכולת של האתר לייצר לידים והכנסות, וגם מבחינת היכולת שלו להתקדם בתוצאות החיפוש של גוגל. 

בניית אתר איכותי דורש הוא גם השקעה בתוכן איכותי

בנוסף לממשק משתמש מצוין, יש חשיבות רבה מאוד גם לאיכות התוכן באתר. אם בעבר, תכנים של קידום אתרים היו תכנים רדודים ושטחיים יחסית, שרק הבליטו מילות חיפוש מסוימות באופן מוגזם, כיום ישנה מודעות רבה יותר לחשיבות של איכות התוכן באתרים. תוכן איכותי הוא תוכן מקיף, שפונה לעיניים אנושיות ולא לעיניים רובוטיות (כלומר, בוטים של מנועי החיפוש), וכזה המעניק ערך מוסף לגולשים.

לתוכן איכותי יש גם כן חשיבות כפולה. מצד אחד, הוא צריך להעביר מידע כללי ושיווקי לגולשים באתר העסק, ועליו לשכנע אותם שמדובר בחברה אמינה עם מוצרים ושירותים שכדאי לרכוש. מצד שני, הוא צריך לסמן למנוע החיפוש של גוגל שמדובר בתוכן איכותי וסמכותי בתחומו.

רק כך ניתן ליהנות מתוצאות טובות יותר של איסוף לידים ומשליחת המסרים הנכונים ללקוחות פוטנציאליים, וגם ממיקומים טובים יותר בגוגל – שמובילים להגדלת החשיפה של האתר ולהעלאת נפח התנועה החודשי של גולשים שנכנסים אליו.

לעבוד עם חברה איכותית בתחום השיווק הדיגיטלי

מכיוון שאתר לעסקים בעידן הדיגיטלי הוא כלי שיווקי חשוב מאוד לכל עסק, חשוב להשקיע בהיבטים שהוזכרו כאן כבר מתחילת העבודה על האתר. לשם כך, יש צורך בעבודה עם חברת שיווק דיגיטלי איכותית שתדע לשים את הדגשים הנכונים על התוכן, על ממשק המשתמש וגם על הקידום האורגני של האתר. רק כך ניתן להבטיח הצלחה רבה יותר של האתר, ולממש את הפוטנציאל העסקי הגלום בו.

לשאלות נוספת ולקידום העסק באינטרנט חייג: 054-738-16-18 מייל:info@pageup.co.il