קידום עסקים באינסטגרם
פרסום באינסטגרם
פרסום באינסטגרם הוא הדבר הכי חם כרגע בעולם קידום עסקים באינטרנט. אינסטגרם בדומה לפייסבוק או בשמה החדש מטא הינה רשת חברתית שהפכה להיות אחת מהרשתות המובילות בעולם, בייחוד בקרב נוער וצעירים. במקור היא החלה את דרכה כאמצעי לשיתוף תמונות, אך מאז הפכה להיות רשת חברתית לכל דבר, שבה משתמשים מעלים תכנים מקוריים ומשתפים רגעים, חוויות ותובנות מחייהם.
מכיוון שרשת האינסטגרם זוכה לפופולריות כה רבה, היא הפכה ליעד הכרחי של פרסום וקידום עסקים באינטרנט. בנוסף לבניית אתר אינטרנט בתי עסק רבים מתחזקים גם פרופילים עסקיים וגם מעלים פוסטים וסטוריז ממומנים. בעזרת הפרסום הממומן באינסטגרם ניתן להגיע לקהלי יעד רבים וחדשים, ולהגדיל באופן משמעותי את רמת החשיפה של העסק או החברה שלך.
איך עושים פרסומת באינסטגרם?
אופן הביצוע של פרסומת באינסטגרם זהה לאופן הביצוע ברשת של פייסבוק (מטא). מטא היא הבעלים של אינסטגרם מאז שנת 2012, ולכן מנוע הפרסום של פייסבוק (מטא) הוא גם המנוע הפרסום של אינסטגרם. הדבר מקל מאוד על מפרסמים שיש להם כבר ניסיון עם מערכת הפרסום של פייסבוק (מטא)
בדומה לפייסבוק (מטא) גם באינסטגרם בוחרים יעד לקמפיין ואת סוג הקמפיין. לאחר מכן בוחרים את קהל היעד שיראה את הפרסומת, בהתאם למאפייני הפילוח השונים כמו גיל, מגדר, מיקום, תחומי עניין ועוד. לבסוף בוחרים את התקציב ואת פרק הזמן שבו תוצג המודעה ומתפנים לעצב את המודעה עצמה.
מכיוון שמטא היא הבעלים של אינסטגרם, ניתן להגדיר בקלות שהמודעה תוצג בשתי הפלטפורמות – אם יש לכם פרופיל עסקי בשתיהן.
טיפים להעלאת פרסומת באינסטגרם
מומלץ מאוד להעלות תכנים שיש בהם ערך מוסף. המשתמשים של אינסטגרם אוהבים לשתף תכנים ייחודיים ומקוריים. לכן יש לבחור בקפידה את התמונה ואת התוכן שאתם מעוניינים לקדם. ככל שהפרסומת תהיה רלוונטית יותר לקהל היעד שלה, כך יגדל הסיכוי שהיא תזכה לחשיפה משמעותית.
הקידום באינסטגרם מתאים לכל עסק ולכל תחום. המשתמשים של הרשת הם לא רק צעירים, ופלחים רבים באוכלוסייה נוהגים להתעדכן ולשתף תכנים באינסטגרם. על מנת ליצור קמפיין מנצח יש לדאוג לכך שהקמפיין יתאים לקהל היעד ויהיה ממוקד ובעל ערך ויראלי. פרסומת באינסטגרם שנעשית באופן הנכון יכולה להביא גל של לקוחות חדשים לעסק וכן לשמר לקוחות קיימים בעזרת מיתוג והצעת מבצעים.