פרסום בפייסבוק
פרסום בפייסבוק או בשמו העתידי מטא היא אחת מאפיקי הפרסום המובילים ביותר בעולם בתחום הפרסום ברשתות החברתיות. בשנים האחרונות חלה מעט ירידה בכוחה היחסי בשוק, אך מדובר עדיין בפלטפורמה בעלת מיליארדי משתמשים ברחבי העולם. פייסבוק מאפשרת ליצור קשר עם אנשים קרובים ורחוקים בחיינו, לשתף בתכנים מעניינים ולמצוא קבוצות שונות שקשורות לתחומי העניין שלנו.
מסיבות אלו, גם בישראל היא זוכה לפופולריות רבה והפכה לאפיק פרסום כדאיי ביותר לביצוע פרסום ממומן. לפרסום בפייסבוק יש פוטנציאל שיווקי גדול בכל הקשור לקידום העסק שלכם. כאשר קמפיין הפרסום בפייסבוק מבוצע נכון על ידי מומחה לפייסבוק מערך הפרסום יכול לעזור לכל עסק להגיע לקהלים חדשים ולשמר את כוחו בעולם השיווק העכשוי.
למה לפרסם בפייסבוק ?
פרסום בפייסבוק מטא הוא כדאי מכמה סיבות עיקריות.
1. הסיבה הראשונה היא רמת החשיפה הגבוהה של כל קמפיין.
2. ניתן להגיע בקלות רבה לקהל צרכנים גדול מאוד וללקוחות פוטנציאליים החל מהתחלת הפרסום. למעשה, אין עוד פלטפורמה שיווקית שניתן באמצעותה להגיע לכמות גדולה כל כך של קהלים רלוונטיים בצורה ישירה כל כך.
3. בנוסף לרמת החשיפה הגבוהה, מדובר בחשיפה שהיא אפקטיבית ויעילה.
פייסבוק מטא מחזיקה במידע רב על ההעדפות של המשתמשים שלה, ואת המידע הזה היא משתפת בפלטפורמת הפרסום למפרסמים.
כך ניתן לבנות מערך פרסום אפקטיבי ביותר כאשר ניתן לפלח את קהל היעד של הקמפיין הפרסומי על פי פרמטרים של מיקום, שפה, מגדר, תחומי עניין, גיל ועוד. בעזרת הפילוח הזה ניתן להבטיח שהמודעה תגיע למשתמשים הנכונים וכספי הפרסום לא יזרקו לפח.
4.יתרון נוסף של פרסום בפייסבוק מטא הוא האפשרות לשלוט בצורה נוחה מאוד בתקציב. ניתן להגביל את כמות הזמן שבה יעלה הקמפיין וכן את סכום ההוצאות לקמפיין כזה או אחר, הפרסום בפייסבוק מטא מבוסס על מודל שנקרא PPC – Pay Per Click. במודל זה אתם משלמים רק כאשר המשתמשים לוחצים על המודעה. כלומר המפרסם משלם בפועל רק כאשר מתבצעת הקלקה על המודעה שלך, זוהי שיטת תמחור שונה מזו הקלאסית – שמבוססת על חשיפה (כמו בטלוויזיה וברדיו למשל).
עריכה קלה של הקמפיין
היתרון היחסי האחרון הוא בכך שבפרסום בפייסבוק מטא ניתן לערוך בקלות את הקמפיין ולבצע בו שינויים בכל שלב. ניתן לשנות את תוכן המודעה בקלות, לשנות את התמונות שבהן משתמשים וכן את הפילוח של קהל היעד.
ניתן להפסיק להציג את המודעה בכל שלב או לבחור להמשיך ולהציג את המודעה לפרק זמן נוסף ממה שהוגדר בתחילה.
לסיכום בעזרת הפרסום בפייסבוק ניתן ליצור קמפיינים מצליחים על מנת לקדם את הדף העסקי בפייסבוק שימשוך לקוחות רלוונטיים ומסייעים להגביר את החשיפה המיתוגית של העסק וכך להגדיל את יחס ההמרה וכמות הלקוחות לבית העסק שלכם וליצירת לידים.