פרופיל עסקי באינסטגרם הסבר

Instagram floral  logo on pink backgroun

אינסטגרם מציעה למפרסמים 2 אפשרויות לפרופילים באינסטגרם:

האחד הינו פרופיל פרטי והשני פרופיל עסקי.

בעוד פרופיל האישי מאפשר העלת תכנים בלבד, לפרופיל העסקי באינסטגרם ישנן מגוון רחב של אפשרויות אשר יוכלו לסייע לעסקים לפרסם את את מודעותיהם בצורה אפקטיבית יותר מפרופיל האישי. 

בעוד פרופיל הפרטי משמש ליצירת קשר עם קהל צופים קטן, פרופיל עסקי משמש לקשר ממשי עם לקוחות רבים ויעניק יכולת תובנה עסקית גבוה במיוחד. להלן 5 היתרונות הבולטים של פרופיל עסקי באינסטגרם

1. פרטי קשר של העסק וקישור לנכס דיגיטלי שלכם

פרופיל עסקי יאפשר לקשר את הנכסים הדיגיטלים שלכם ולהציגם בפרטי התקשרות לעסק שלכם כגון: כתובת המייל העסקית שלכם, כתובת בית העסק, מספר הטלפון, פאפיל יוטיוב וכו.

כאשר ישנו כפתור נוח ליצירת קשר ללקוחות הפוטנציאלים יהיה הרבה יותר קל לתקשר עם בית העסק שלכם ובכך להגדיל את כמות המכירות/הלידים הנחשקים.

2.סטטיסטיקות ונתונים

פרופיל עסקי מאפשר לבית העסק לקבל ממנו פלט נתונים וסטטיסטיקות מאוד חשוב בנוגע למעורבות קהלי האינסטגרם שלכם, לדוגמא: 

על מה צופה הסתכל, מי הסתכל, כמה פעמים צפו בסטורי כזה או אחר ועוד. 

נתונים אלו הינם קריטים לשם הצלחת הקמפיין הפרסום לעסק שלכם. 

ניתן לראות כיצד מתפקד הקמפיין ברמת הפוסט/הסטורי ולדעת מי קהל היעד שצפה בפוסט ולהוציא נתונים חשובים כגון ביצועים ומעורבות של קהל היעד.

כמו כן, ניתן לראות בנתונים גם את מספר הלייקים שהפוסטים באינסטגרם קיבלו, מספר המעורבות (הקלקות), מספר הציפיות בסטורי,מספר המשתמשים ששמרו את הפוסט,מספר הצפיות בפרופיל העסקי ועוד.

בנוסף לכך ניתן לראות נתונים דמוגרפים הודות קהל היעד שלכם כגון מיקום, גיל,מין.

ברגע שיש לנו את המידע החשוב הזה נוכל לדעת מיהו קהל הצרכנים הפוטנציאלי ובכך להתאים את מוצר העסק לקהליי היעד המומלצים.

מודעות ממומנות באינסטגרם

יתרון נוסף בולט שיש לפרופיל העסקי באינסטגרם להציע הוא האפשרות ליצור מודעות ממומנות אשר יגיעו לקהלי יעד ספציפים וממוקדים אשר נמצאו במחקר כרלוונטים לרכישה לעסק שלכם.

כאשר אפיקי הפרסום ממוקדים סביב אזורי פרסום, חתך גיל ומין, נוכל לשלוט בצורה טובה יותר בעלויות הפרסום ולהצליח יותר להגיע ללידים איכותיים ורלוונטים למכירת המוצרים שלכם.

הוצאת קישורים

נכון להיום לשנת 2021 לעמודים עם 10,000 צופים ומעלה יכולים להנות מהאפשרות לשתף קישורים חיצוניים מתוך הסטורי/הפוסט באיסטגרם.

קישורים אלו יכולים להניב כמות גדולה מאוד של צופים פוטנציאלים ובכך להרחיב את קהל היעד ולהגיע לכמות לידים ומכירות אין סופית.

 

אז אכן פרופיל עסקי יכול לשמש את העסק שלכם בתובנות והצלחות רבות,

 

אולם ישנם בתי עסק קטנים שרק מעונינים לשמור על קשר עם הלקוחות שלהם- עסקים אלה יסתפקו בפרופיל הפשוט יותר (הפרופיל האישי)

מתלבטים איזה פרופיל עליכם לפתוח?

 

אנו בפייג אפ נשמח לעזור לכם להוביל את העסק שלכם להצלחה ובפתיחת פרופיל האינסטגרם העסקי המתאים ביותר לעסק שלכם.

לשאלות נוספת ולקידום העסק באינטרנט חייג: 054-738-16-18 מייל:info@pageup.co.il