top of page
איך לפרסם בגוגל- קידום אורגני seo

איך לפרסם בגוגל- קידום אורגני SEO

בעידן הדיגיטל שבו לעסקים רבים יש אתר – התחרות על המקומות הראשונים בתוצאות החיפוש בגוגל גדולה מתמיד. כיום כבר מובן לרבים שלא מספיק שיהיה להם אתר אינטרנט – הם צריכים לבצע עבורו קידום אורגני בגוגל כדי להביא גולשים רבים לאתר ולייצר לידים לעסקים.

האתר שלכם יכול להיראות טוב, להיות נוח לשימוש ולהכיל מידע חיוני וחשוב, אבל אם לא תדאגו שתהיה תנועה משמעותית של גולשים לאתר – אין לכך הרבה ערך.

מהו קידום אורגני בגוגל

כשרוצים להבין איך לפרסם בגוגל, צריך להכיר את המושגים של קידום אתרים אורגני וקידום ממומן. קידום אורגני הוא בעצם ריכוז המאמצים להגיע לראש תוצאות החיפוש של גוגל בביטוי חיפוש מסוים – מבלי לשלם לגוגל על כך. קידום ממומן בגוגל, לעומת זאת, הוא סוג פרסום שבו משלמים לגוגל עבור הופעת מודעה מעל לתוצאות החיפוש "הטבעיות" (האורגניות).

בכל דף תוצאות בגוגל יש כ-10 אתרים שהאלגוריתם של מנוע החיפוש מוצא שהם המתאימים ביותר למה שהגולש מנסה למצוא. דף התוצאות עבר שינויים רבים עם השנים וכולל תוספות רבות – מודעות של קידום ממומן, פרופילים של עסקים במפות של גוגל בהתאם למיקום הגולש (קידום לוקאלי), מידע שניתן ישירות בדף התוצאות של גוגל (כמו במקרה שמחפשים שם של שחקן או שחקנית מפורסמים, למשל) ועוד.

אך למרות שהתוצאות שניתנות לגולש מגוונות וכוללות מרכיבים רבים, עדיין יש ערך רב לתוצאות האורגניות של החיפוש. מחקרים מראים שיש פער משמעותי בכמות הכניסות לאתרים שמדורגים ראשונים עבור ביטויי חיפוש מסוימים לעומת אתרים במיקומים ממוצעים נמוכים יותר.

למה חשוב לפרסם בגוגל באופן אורגני

למרות שהקידום האורגני אינו כרוך במתן תשלום לגוגל, מדובר בקמפיין פרסומי לכל דבר. הוא מצריך פנייה לאנשי מקצוע שיודעים בדיוק איך לפרסם בגוגל. יש להשקיע לשם כך גם תקציב חודשי. אנשי הקידום משתמשים בתקציב זה כדי לדאוג שיהיו קישורים לאתר מאתרים אחרים, להוסיף תוכן מקורי ומדיה לאתר, לשפר את מבנה הקוד של האתר ועוד.

הקידום האורגני בעצם מאפשר חשיפה גדולה יותר של אתר העסק. כך מתאפשרת פנייה לקהלי יעד רבים שמחפשים כבר עכשיו את המוצר או את השירות שאתם מציעים. אי הופעה של האתר בתוצאות החיפוש גורם לכך שהכנסות פוטנציאליות רבות יורדות לטמיון.

איך לפרסם בגוגל – אילו פעולות ניתן לעשות באתר

הפעולות שנעשות בעת קידום אורגני הן מגוונות. חלקן ניתן לעשות באופן עצמאי וחלקן מצריכות טיפול מקצועי יותר. כאשר מבצעים קידום אורגני לפרסום בגוגל, חשוב לדעת אילו מילות מפתח שגולשים מחפשים קשורות לעסק שלכם. כדאי לכוון למילות מפתח שיש להן נפח חיפוש גדול יותר (ישנם כלים שמראים נתונים אלו) ורמת תחרות נמוכה יחסית.

ניתן להתאים דפי תוכן באתר לביטויים ספציפיים אלו. זה חלק מהעבודה המקצועית של מקדמי אתרים שמבינים איך לפרסם בגוגל. חשוב שדפים אלו יכילו תוכן מקורי שמעניק ערך מוסף לגולש וגורם לו לרצות ולהמשיך לסייר באתר שלכם.

בנוסף, ישנן פעולות חשובות כמו השגת קישורים נכנסים לאתר מאתרים אחרים, שיפור הביצועים הטכניים של האתר ועוד. פעולות אלו תורמות לדירוג טוב יותר של האתר בתוצאות החיפוש ויכולות לגרום לכך שיותר גולשים ימצאו את האתר שלכם ויהפכו להיות לקוחות פעילים.

לשאלות נוספת ולקידום העסק באינטרנט חייג: 054-738-16-18 מייל:info@pageup.co.il                           
bottom of page