איך להעלות עוקבים באינסטגרם במהירות
אינסטגרם היא כבר מזמן לא רק פלטפורמה להעלאת תמונות, כפי שהיא הייתה בימיה ראשונים. כיום, אינסטגרם היא רשת חברתית לכל דבר, ואפילו הרשת הפופולרית ביותר בישראל ובמקומות נוספים רבים בעולם. מכיוון שאינסטגרם כה פופולרית, יש לה חשיבות שיווקית גבוהה לבעלי עסקים בתחומים שונים. פרופיל אינסטגרם עסקי שיש לו עוקבים רבים, יכול ליהנות מהגדלת החשיפה שלו ללקוחות פוטנציאליים, מהעברת מסרים שיווקיים בנוחות ובקלות, וכן מיצירת באזז וויראלי של ממש סביבו.
כדי להעלות את כמות העוקבים באופן מהיר, כדאי לנקוט בכמה צעדים חשובים, שיהפכו את פרופיל האינסטגרם שלכם ליעיל ומצליח יותר. חשוב לזכור שפרופיל שיש לו מספר עוקבים גבוה, יכול לנצל טוב יותר את הפלטפורמה של אינסטגרם, ולהשתמש בצורה חכמה בכוח השיווקי העוצמתי שלה.
להשקיע באופן מקסימלי בכל סטורי ובכל פוסט
הטיפ הראשון, ואולי החשוב ביותר, להגדלת כמות העוקבים, הוא השקעה מרבית בכל פוסט וסטורי שאתם מעלים לפרופיל. יש להתייחס לכל סוג של תוכן שעולה לפרופיל כאל מודעה לכל דבר. הדבר צריך לבוא לידי ביטוי באיכות הצילום שאתם מעלים ובאיכות התוכן שאתם מוסיפים לפוסט או לסטורי שלכם. ברשת כמו אינסטגרם, המשתמשים חשופים באופן מתמיד לתוכן איכותי ביותר שגם נראה מצוין. לכן, אתם צריכים לגרום להם בבחינה מהירה של כמה שניות לרצות לבדוק את הפוסט ואת התכנים הנוספים שנמצאים בפרופיל שלכם. ככל שהפוסטים שאתם מעלים יהיו איכותיים ואפקטיביים יותר, כך גדל הסיכוי שלכם שמספר העוקבים בפרופיל יעלה באופן מהיר ועקבי.
ביצוע קידום ממומן
דרך מצוינת נוספת להגדיל במהירות את כמות העוקבים היא על ידי ביצוע קידום ממומן. מודעות ממומנות מגיעות לקהל היעד של העסק שלכם, על פי האפיון והפילוח שאתם מגדירים. הפוסטים הממומנים, כאשר הם איכותיים ומצולמים היטב, יכולים לגרום למי שמקבל את המודעה לעקוב אחרי הפרופיל שלכם. אין ספק כי זוהי הדרך המהירה והיעילה ביותר להגדלת כמות העוקבים, במיוחד כאשר בוחרים סוג קמפיין שהיעד המוגדר שלו הוא העלאת מספר עוקבים.
פנייה למובילי דעת קהל ברשת
אמצעי יעיל נוסף הוא יצירת שיתוף פעולה עם משפיעני רשת שיש להם כמות גדולה של עוקבים. ניתן לפנות למובילי דעת קהל שיכול להיות להם עניין בשיווק החברה או המוצר שלכם. מספיקה חשיפה קצרה בפרופיל גדול באינסטגרם, כדי לגרום לעלייה מהירה בכמות העוקבים שלכם. אתם יכולים גם ליצור שיתופי פעולה על בסיס קבוע, בהנחה שיש מכנה משותף בין המוצר או השירות שאתם מציעים, לבין הפרופיל של אותם משפיענים.
לסיכום
אינסטגרם היא רשת חברתית שיש בה פוטנציאל מסחרי גדול מאוד. הגדלה מהירה של מספר העוקבים היא אחת מהמטרות החשובות ביותר של כל פרופיל עסקי, וגם אתם יכולים ליצור קהל עוקבים גדול יותר במהירות, באמצעות השיטות שהוזכרו כאן.